В цьому матеріалі ми не будемо розбирати теоретичну складову індустрії гостинності, розмірковувати про важливість стандартів на об’єктах.

Ми підготували для вас виключно практичні рекомендації від засновника 4* Hotel Milano Марко Сарторі, у бізнес-портфелі якого співробітництво, партнерство і кропітка робота над такими проектами, як:

Інфопривідом для створення цього матеріалу слугувала чергова зустріч в рамках Hospitality talks при партнерстві Спілки українських підприємців (СУП) і керуючої компанії Ribas Hotels Group. Зустріч відбулась в готелі Bossfor, який, до речі, знаходиться під управлінням мережі готелів Ribas.

Пул рекомендацій від Марко Сарторі:

Детальніше про сервісну складову в готелі можна дізнатися тут.

Детальний матеріал про те, як залучати персонал і вибудовувати роботу з співробітниками, можна прочитати тут.

Детально розповідаємо про етапи будівництва нового готелю в Буковелі тут.