Не встигли ми доїсти новорічні салати і насолодитися снігом (або дощем, якщо ви з Одеси), як туроператори одразу стали натякати, що літо не за горами. І натяки ці досить привабливі. Сьогодні поговоримо про раннє бронювання: проаналізуємо головні переваги та можливі ризики. У статті вас чекає приємна новина від Ribas Hotels Group, але про все по порядку.
Ми знаємо вашу слабкість і розуміємо, як важко втриматися перед спонтанною купівлею, коли бачиш слово «Знижка». А якщо вона до того ж 50-відсоткова, то навіть відсутність грошей не в силах буде зупинити ваше бажання схопити гаряченьке. Але не поспішайте брати кредит на літню подорож. У деяких знижок і акцій можуть бути «підводні камені».
Як і будь-який супермаркет або магазини мас-маркету, туроператори недоговорюють. Придивіться до зірочок (*) під банером з акцією. Обов'язково ознайомтеся з усією інформацією про знижку на сайті. Але найкраще уточнювати всі деталі раннього бронювання у менеджерів за вказаними телефонами. Будьте пильні.
Порада мандрівникам — підготуйте wish-list країн і готелів, де ви хотіли б побувати, і слідкуйте за цінами. Перегляньте вартість турів за пару тижнів до щорічних знижок. Переконайтеся, що ціна не була підвищена напередодні, а потім знижена. Не давайте себе ошукати.
Однією з переваг акції раннього бронювання є часткова оплата броні. Так, багато готелів і туристичних компаній просять внести лише передоплату, а іншу частину — по приїзду. Тобто, бронюючи номер в готелі на літо у вас буде ще півроку, щоб заробити на повну вартість. Відмінна мотивація працювати продуктивніше, чи не так?
Сімейні номери з видом на море бронюють в першу чергу. Тому, варто подумати про відпустку заздалегідь, якщо ви не хочете тіснитися в двомісному номері.
Ніхто з нас не впевнений на 100% в своїх довгострокових планах, на півроку вперед так точно. А що, коли ви раптом вирішили змінити номер? Наприклад, забронювали на двох, але вирішили приїхати вчотирьох. Щоб уникнути неприємних ситуацій і не втратити гроші, уважно ознайомлюється з умовами бронювання на сайті готелів або уточнюйте у менеджерів.
Щоб ви не мучилися і не вигадували питання, які варто задати менеджеру, записуйте:
1. Чи поверне готель передоплату при скасуванні замовлення?
Переконайтеся, що в разі непередбачених обставин вам повернуть гроші. Наприклад, в мережі готелів Ribas при скасуванні бронювання за 2 тижні до заїзду ми повертаємо передоплату в повному обсязі. Якщо про скасування ви попереджуєте нас за 1 тиждень — готель повертає 50% від суми передоплати. При скасуванні замовлення менш, ніж за тиждень передоплата не повертається.
2. Чи зможуть замінити номер?
Як правило, готелі без проблем можуть замінити заброньований номер на номер іншої категорії. У мережі Ribas Hotels Group відбувається саме так, але є дві умови: наявність вільних номерів і доплата (в разі, якщо номер дорожче).
Навіть діти знають, що українським цінам властиво рости з кожним роком. Впливати на інфляцію і ціноутворення ми поки не в силах. А тим часом, знижка — наше все. Будьте напоготові і не прогавте тимчасові акції. Але і здоровий глузд теж не втрачайте, ви ж пам'ятаєте.
Мережа Ribas Hotels Group вже провела акцію «Раннє бронювання» і продала частину літніх путівок за зниженою ціною. Нагадаємо, що в мережі готелів Ribas дана знижка діє не перший рік. Судячи зі статистики 2018, гості одеського регіону полюбляють заощаджувати на відпочинку влітку. Заощаджувати на вартості, але не на емоціях і якості відпустки — важливе уточнення.
У минулому році 174 гостя забронювало номери в нашій мережі на 415 днів ще до початку літнього сезону.
Користуйтеся знижками з розумом і проведіть літній час із задоволенням.
Ми ділимося добірками корисних статей про просування бізнесу, а також перевірені фішки маркетингу.
ПідписатисяВход