12 лайфхаків гостю готелю, про які знають лише одиниці

Хто як не працівники готелів розкажуть секретні фішки про те, як забрати з собою халат, заощадити на таксі і отримати апгрейд номеру безкоштовно? Ніхто з нас не застрахований від неприємностей під час відпочинку. Але з цими порадами ви зможете вийти не лише сухими з води, але і з шампанським в руках. Розповідаємо як. Зберігайте та діліться з друзями!

Порада №1. Замовляйте номер безпосередньо через готель

Забронювавши номер через сайт готелю або по телефону через адміністратора, вас чекають явні плюси. По-перше, ви заплатите менше — готель із задоволенням надасть вам 10%-у знижку від заявленої ціни на сайті або тому ж Booking.com. По-друге, бронь через сторонні сервіси іноді дає збої і по приїзду може просто не виявитися вільних номерів. Тому, завжди уточнюйте у менеджерів пройшла бронь чи ні. Навіть якщо ви не любитель розмов по телефону, краще перестрахуйтесь, щоб не зіпсувати собі відпочинок.

Готелі за кордоном: якщо в 2020-му вам вдалося вибратися за кордон, бронюйте спальне місце на Booking.com або Airbnb — перевірених сервісах.

Порада №2. Вказуйте всі додаткові побажання при бронюванні

Білого коня з принцом навряд чи вийде організувати, а от вид з вікна на море і балкон в номері — більш реально. При бронюванні вкажіть адміністратору, що для вас важливо: тихий номер, додаткові рушники або ліжечко для малюка. Всі ваші побажання встигнуть організувати до вашого приїзду, а разом з тим підібрати найкращий номер під ваші потреби.

Важливо! Попросіть вислати підтвердження ваших домовленостей в SMS або на e-mail.

Порада №3. Замовте трансфер з аеропорту

У Booking.com є така функція при бронюванні. З валізами шукати таксі в аеропорту — те ще задоволення. А ось трансфер орієнтується на час вашого прибуття і не нарахує вам простій, якщо рейс затримається. Очевидна вигода.

Порада №4. Збережіть номер телефону адміністратора готелю

І просто пишіть йому в звичних для вас месенджерах — Telegram, Viber, WhatsApp або Messenger. Бажано писати у справі — забронювати столик, принести сніданок в номер або забрати речі на прасування. Це набагато зручніше і звичніше зараз, ніж дзвонити по телефону. Адміністратор відповість вам як тільки з'явиться вільна хвилинка.

Порада №5. Чайові покоївкам

Бажано залишати, як знак подяки. Класично це прийнято робити поклавши гроші на ліжко. А ось на столі або тумбочці краще не ставити — вони будуть сприйняті, як ваші особисті.

Порада №6. Залишайте рушники на підлозі у ванній

Не всі, а тільки ті, які потрібно замінити.

Важливо! Не витирайте ними взуття або макіяж, будь ласка. Такі рушники після непридатні до використання і будуть викинуті. Попросіть краще ватні диски і серветки для взуття.

Порада №7. Як забрати з собою халат, щоб ніхто не помітив?

Халат — не безкоштовний сувенір. Поки що так. Ми теж дуже засмучені цим фактом. Тому, якщо хочете забрати з собою на згадку халат або рушники — оплатіть їх на рецепції. Це ж стосується і подушок з ліжком. А ось шампунь — у вашому розпорядженні. Тільки тсс.

Порада №8. Користуйтеся Uber (або іншим локальним таксі)

Таксі в готелі завжди буде дорожчим. Готелі не ризикують працювати зі звичайними службами таксі. Як правило, вам запропонують спецтаксі з автомобілями бізнес-класу і водіями в костюмах агентів 007, і тарифом х7 (ну добре, в 1,5-2 рази дорожче точно). Якщо для вас це не принципово важливо і ви поки не перша леді і не президент — звичайні таксі також добре впораються зі своєю функцією.

Порада №9. Keep calm

Якщо по приїзду ваш номер не готовий або виникли інші проблеми під час заселення — не поспішайте сваритися з рецепцією. Запропонуйте залагодити ситуацію апгрейдом категорії номеру на більш високу. Так ви отримаєте бонус. Наприклад, сніданок, вечерю, пізній виїзд, шампанське або номер кращої категорії у подарунок. А може і все разом. Повірте, рецепція зацікавлена ​​в тому, щоб у вас залишилися лише позитивні враження про готель.

Порада №10. Не погрожуйте співробітникам готелю поганими відгуками

Якщо ви все ж бажаєте справедливості і поки не знайшли консенсусу з рецепцією — не поспішайте загрожувати оцінками на сайті. Якщо щось не так — попросіть виправити або зв'язати вас з менеджером готелю. У всіх сервісних готелях менеджери цінують свою репутацію і докладуть максимум зусиль, щоб виправити ситуацію.

Порада №11. Бракує шампуню?

Якщо вам не вистачає міні-парфумерії, туалетного паперу, рушників, комплементарної води — просто попрохайте покоївку або рецепцію додати вам пару одиниць. Вам без проблем це зроблять. А якщо ви на другий день виконаєте пункт 5, то це тільки прискорить потік готельних благ у ваш номер. Інвестиція, яка окупиться якнайшвидше :)

Порада №12. Залишивши позитивний відгук на сайті ви отримаєте ...

Бонус до вашої карми і тонну подяк від готелю. Залишайте чесні відгуки і знайдіть пару хвилин, щоб поділитися своїми враженнями про готель. Це можна зробити на Booking, Google і Facebook. На жаль, в готельній сфері погані відгуки залишають 70% гостей, які помітили недолік в готелі, а хороші відгуки — тільки 3% гостей, яким все сподобалося. Давайте міняти цю тенденцію і помічати більше прекрасного навколо.

Ці поради були перевірені нашими гостями і працюють на всі 100%.

Залишилися питання? Залишайте їх в коментарях. Ми будемо з радістю відповідати на них в наступних статтях і публікаціях.

А якими лайфхаками користуєтеся ви у своїх подорожах? :)

Підпишіться на наш Instagram

Ми ділимося добірками корисних статей про просування бізнесу, а також перевірені фішки маркетингу.

Підписатися
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Partners
Registration
Registration

Вход

Registration
Registration

або увійдіть за допомогою соціальних мереж
Зв'яжіться з нами